בריאות ולייף סטייל

אימון כושר למוח במכון מקצועי – למה הוא אפקטיבי יותר מתרגול בבית?

על הטרנד של אימון כושר למוח , ממש כמו אימון כושר גופני לגוף, אולי כבר שמעתם. המוח שלנו מתעייף עם השנים, רבים מרגישים ירידה ביכולות הקוגניטיביות ולא מדובר רק על בני הגיל השלישי. זה קורה גם לבני 40. אז יש מה לעשות כדי להשתפר ולמנוע התדרדרות.

זה ממש לא מייגע, זה אפילו מהנה וכדאי לשלב אימון למוח בלו"ז השבועי, ממש כמו אימון כושר גופני. קיימות היום בשוק תוכנות שונות שמציעות תרגול עצמאי בבית וכן מכון מקצועי לאימון עם הדרכה. אחד היתרונות המרכזיים בעבודה במכון מקצועי אל מול תרגול בבית הוא הגיוון. במכון עובדים עם מגוון תוכנות וכלים שונים בעוד שבבית האימון הוא עם תוכנה אחת בלבד. גיוון הוא קודם כל תרופה נגד שעמום שמקטין את המוטיבציה להתאמן. ממש כמו במכון כושר גופני, כשכל פעם מחליפים מכשיר כדי לא להשתעמם, לעומת מי שקונה הביתה הליכון ומשתמש בו בלבד. כמו כן, השימוש במגוון כלים מאפשר לבדוק מהו הכלי האפקטיבי ביותר עבור כל מתאמן.

ההבדל בין אימון לבד לאימון עם מדריך

אלי גל, מי שהקים את מכון "בריין טריין" לפני כ-10 שנים, אחרי שחווה בעצמו ירידה קוגניטיבית וראה שהאימון עוזר לו, מרחיב על היתרונות באימון במכון מקצועי: "המדריכים במכון מכירים היטב את הכלים השונים ואת הצורך של כל מתאמן והם משפרים משמעותית את איכות האימון, בונים למתאמן תוכנית אישית ועוזרים בפתרון בעיות. באופן טבעי המתאמן נצמד לכלי שיותר קל לו והמדריכים דוחפים אותו דווקא לאזורים שקשים לו יותר וישיגו תוצאות אפקטיביות יותר. המדריך גם נותן הערכה של מצב ההתקדמות – איפה התחלנו, איזה שיפור חל בעקבות האימונים ולאן אפשר להגיע".

כמו שההליכון בבית הופך לרהיט חסר שימוש... אימון במכון יוצר מחויבות

כמו רישום למכון כושר, כך גם לגבי מכון לאימון המוח ביצירת מחויבות. רבים מעידים על כך שכשיש מחויבות למקום מסוים ומסגרת קבועה, אין וויתורים והנחות ואנחנו מקפידים להגיע להתאמן. יתרון נוסף הוא החיזוק של הקבוצה שמתאמנת סביבך. יש חשיבות מבחינה מוטיבציונית לעובדה שאתה רואה סביבך עוד אנשים . מחקרים כבר הוכיחו שפעילות חברתית תורמת גם היא לפעילות קוגניטיבית. האימון לא באמת מתבצע בקבוצה כי כל מתאמן עובד בקצב שלו עם כלים מסוימים.
מה שעוד מאפיין את "בריין טריין" הוא המודל הגמיש – הלקוחות לא מחויבים ליום ושעה ויכולים להגיע מתי שנוח להם, למרות שבפועל, מספר לנו אלי גל, רוב המתאמנים מעדיפים להגיע ביום ושעה קבועים.

"רק אחרי 3 חודשים זכרתי את שמות הלקוחות. היום – אחרי מפגש אחד"

אלי גל מספר לנו על מתאמנים שחוו שיפור משמעותי ביכולות הקוגניטיביות שלהם: "יש המון דוגמאות. למשל לקוחה שלנו בת 50 שעוסקת בהעברת סדנאות – לפני שהתחילה להתאמן, היא הייתה שמה לכל הלקוחות שלה בסדנא תג עם שם והיה לוקח לה 3 חודשים לזכור את כל השמות. בתום 6 חודשי אימון, אחרי מפגש אחד היא כבר זוכרת את השמות של כולם. יש לנו גם מתאמנים שהתאמנו במכון, קנו תוכנה להתאמן בבית וחזרו אלינו."

רוצים להתנסות ללא עלות באימון כושר למוח?

התקשרו 077-9969619

או השאירו פרטים ונדאג שיחזרו אליכם


יש לך 3 דקות? יש פה כמה נושאים ששווים קריאה

עם הנוף הכי יפה בישראל: 117,000 שקל לרבע דונם בכפר תבור

ביישוב הוותיק עם אוכלוסייה צעירה ומבוססת, מוסדות חינוך מצוינים ותחנת רכבת שתוקם בו בקרוב – עדיין ניתן לרכוש רבע דונם במחיר של מכונית יד 2. "מדובר בקרקע פרטית בטאבו ליד בתי הכפר ובסמוך לבית השוקולד ופארק המעיין, כך שהשווי צפוי להגיע למיליון שקל לאחר ההפשרה".

שכ"ד של 5,000 ש"ח בר"ג יכול להפוך ל21,000 ש"ח בדטרויט

משקיעים שיש להם את האומץ למכור את הדירה שלהם בישראל ולרכוש בתים בארה"ב מגלים כי הם יכולים לחיות ברמת חיים של הייטקיסטים.

בעלי עסק ויש לכם יותר מ-500 אלף שקל להשקעה? זה הזמן להכיר את סיגמא

עסקים רבים צוברים בחשבון החברה יתרה המצטברת לעתים למאות אלפי שקלים. כספים אלו לא מנותבים להשקעה, תוך חשש שכאשר העסק יזדקק לכסף הוא לא יהיה זמין. בבית ההשקעות הוותיק סיגמא, מסבירים כיצד ניתן לנהל את יתרות המזומנים של החברה באופן ה"תפור" למידות העסק.

נדל"ן גרסת 2024: המודל שמאפשר לכל אחד להיות הבעלים של נכס דיגיטלי מניב

יש מי שמבטיחים לכם להרוויח אלפי דולרים בחודש בלי לעבוד, ויש מי שיבנו עבורכם חנות פעילה באינטרנט עם מוצרים חמים ופידבקים טובים – ויסייעו לכם לייצר ממנה רווחים משמעותיים שיכולים לסייע לכל משפחה במדינת ישראל. "אנחנו לא מוכרים חלומות – אלא מודל עסקי שעובד"